NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

با گلکسی میوز رقیب آیپاد شافل آشنا شوید

 

 

گلکسی میوز (Galaxy Muse)  نام موزیک پلیر جدید سامسونگ است که به تازگی معرفی گردیده و در حال حاظر اصلی ترین رقیب آیپاد شافل اپل به حساب می آید. بر کسی پوشیده نیست که اسمارت فون های گلکسی سامسونگ بازار تلفن های اندرویدی را قبضه کرده اند، از این رو سامسونگ قصد دارد که این MP3 پلیر ۵۰ دلاری را به همراه دکمه های لمسی و گیره جهت اتصال به لباس وارد بازار کند.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:سامسونگ " موزیک پلیر " ,
ارسال توسط سعید مهدوی

سرویس Yahoo! Mail جدید برای اندروید، iOS، ویندوز ۸ و وب معرفی شد 

 


استفاده از سرویس E-Mail یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین راه های ارتباطی به حساب می آید و این بخشی از زندگی روزمره ماست. می دانید Yahoo! Mail سرویسی رایگان برای پست الکترونیکی است که توسط شرکت یاهو فراهم شده است؛ این سرویس در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و تاکنون به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر خدمات‌رسانی می‌کند.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:ویندوز 8 , اندروید , یاهو ,
ارسال توسط سعید مهدوی

آیا اپل در حال آزمایش آیفون ۶ است؟ 

 

با وجود این که مراسم معرفی تمام محصولات جدید اپل در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و حداقل برای چند ماه مراسم جدیدی از این کمپانی نخواهیم دید، اما از هم اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره نسل جدید گوشی هوشمند آیفون آغاز شده است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:اپل , ایفون 6 , ایفون 5 ,
ارسال توسط سعید مهدوی

نمایشگاه CES 2013: تبلت Razer Edge ساخته شده برای بازی

 


بهتر است نامش را تبلت بگذاریم، یا شاید یک PC تمام عیار! و یا حتی فراتر از این ها یک کنسول بازی عالی و حرفه ای. به بیان ساده تر این تبلت نتیجه ادغام یک کامپیوتر تمام عیار در ویندوز ۸ مایکروسافت، جهت ایجاد محصولی بی نظیر برای بازی است. اگر ادعا کنیم که تبلت Razer Edge ابداعی تازه است، حرف درستی نزده‌ایم زیرا که Razer Edge سال پیش در نمایشگاه CES 2012 تحت نام Project Fiona معرفی شده بود و بر اساس نظر مردم، به عنوان برترین محصول معرفی شده در نمایشگاه پارسال برگزیده شد.

 

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:تبلت , کنسول دستی , بازی ,,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی نوت‌بوک قدرتمند MSI GT 70 Dragon Edition برای گیمرها

معمولا ماه دسامبر هر سال میلادی شاهد ارائه محصولات جدیدی از تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری برای بازار سال جدید میلادی هستیم. کمپانی msi نیز بدین منظور نوت‌بوک جدیدی با نام GT 70 Dragon Edition را تولید کرده است که به صورت محدود عرضه خواهد شد. طراحی بسیار زیبا و کارایی مناسب نوت‌بوک‌های کمپانی msi این برند را به یکی از برندهای پرطرفدار بدل کرده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:نوت بوک , گیمرها , تبلت ,
ارسال توسط سعید مهدوی

اولین تلویزیون OLED خمیده دنیا

 

 

   samsung-curved-oled

 

سامسونگ اولین تلویزیون OLED خمیده دنیا را معرفی کرد. یک صفحه نمایش خمیده که شاید فکر کنید چیز عجیب و غریبی است ولی سامسونگ معتقد است که این خمیدگی، تصویری فراخ تر، تجربه ای فراگیر تر، و زوایای دید جانبی بهتری را حین تماشای محتواهای تصویری در اختیار شما قرار می دهد.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:تلویزیون , سه بعدی , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

ویندوز ۸ از اکتبر تا به امروز ۶۰ میلیون نسخه فروخته است
 

windows-8

 

مدتی است که از آغاز فروش ویندوز ۸ می گذرد اما آمارها گویای فروش خوب این سیستم عامل تازه وارد هستند. یکی از مدیران ارشد بخش ویندوز مایکروسافت دیروز سه شنبه در CES 2013 اعلام کرد که «تا به امروز ۶۰ میلیون نسخه فروش و بروزرسانی به ویندوز ۸ داشته ایم». طبق همین آمارها تا به امروز ۲۰ میلیون بروزرسانی به ویندوز ۸ وجود داشته و ۴۰ میلیون ویندوز ۸  فروخته شده است.

بد نیست بدانید ویندوز ۸ و ویندوز ۷ که ماهانه فروشی بالغ بر ۱۹٫۴ میلیون نسخه در ماه دارد در یک راستا بوده است. این موفقیت بسیار چشمگیری برای مایکروسافت محسوب می شود.

ویندوز ۸ اولین سیستم عامل مایکروسافت است که برای تعامل مستقیم و بدون مشکل با صفحات لمسی توسط مایکروسافت طراحی و عرضه شده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:ویندوز 8 , ویندوز 7 , ویندوز,
ارسال توسط سعید مهدوی

Windows 8 در یک نگاه

 

                          Microsoft_Windows-8

 

اولین بار 13 سپتامبر بود که Steven Sinofsky، مدیر بخش ویندوز شرکت مایکروسافت، در مجمع سالانه این شرکت به معرفی قابلیت‌ها و تغییرات جدید Windows 8 پرداخت.

هر چند آن طور که بیان شده است تا آن جا که مقدور بوده است تلاش شده است تا کاربران مجبور به ترک عادت های خود در هنگام کار با ویندوز مانند ابزارهای رونوشت برداشتن نشوند …

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی فلش ۱ ترابایتی کوچکتر از بند انگشت
 

 

در میان خبر های نمایشگاه CES در لاس وگاس باید هر رزو منتظر غیر منتظره ها باشیم. یکی از خبر هایی که شاید باورش برای شما  ما سخت باشد این است که شرکت Kingston که از بزرگان صنعت فلش و حاظه می باشد اقدام به معرفی فلش دیسک  ۱ ترابایتی نموده است. فلشی که علیرغم مقدار حافظه بالای آن اندازهای کوچکتر از یک بند انگشت دارد.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی دوربین۳D سونی همراه با ویدئو پرژکتور داخلی

 

 

سونی همچنان در نمایشگاه CES گردو خاک به پاک می کند.و حالا نوبت به معرفی دوربین های فیلمبرداری فوق العاده ی سونی رسیده تا باز هم قدرت نمایی کند

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:3D , sony ,
ارسال توسط سعید مهدوی