NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

آیا گوگل یاهو را خواهد خرید ؟

 

وضعیت یاهو از زمانی بهم ریخت که کارول بارتز مدیر عامل این شرکت یک ماه پیش اخراج شد و تا کنون نیز خبری از مدیرعامل جدید نشده است . البته فقط گوگل در پی خرید یاهو نیست ٬ شرکت‌های بزرگ دیگری مثل مایکروسافت ٬ علی‌بابا و چندین غول‌ سرمایه‌گذاری از آمریکا ٬ کانادا و روسیه هم در پی خرید این شرکت مشهور هستند و البته این اتفاق باعث شده است تا سهام این شرکت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند .

بقیه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:گوگل , یاهو ,
ارسال توسط سعید مهدوی

خدمات پردازش ابری مایکروسافت برای ۲۴ ساعت از کار افتاد

 
                                خدمات پردازش ابری مایکروسافت برای ۲۴ ساعت از کار افتاد

پلتفرم آزور مایکروسافت که یکی از مهم‌ترین خدمات پردازش ابری این شرکت است، چند روز پیش دچار اختلال شد و به مدت ۲۴ ساعت از کار افتاد. 


بقیه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 17 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

کدام نوت‌بوک برای کار شما مناسب‌تر است؟

 

با تنوع زیاد در دنیای IT و نیاز روزمره هر فرد به نوت‌بوک، اولین موردی که در هنگام انتخاب نوت‌بوک به ذهنتان خطور می‌کند این است که چه نوت‌بوکی از همه بهتر است، آیا واقعاً نوت‌بوکی که از همه بهتر است، برای شما بهترین است؟با کمی فکر در مورد این موضوع و بررسی نیاز فردی خود، به راحتی به این مهم واقف می‌شوید که همیشه بهترین نوت‌بوک، برای شما بهترین گزینه نخواهد بود. پس بهترین روش برای انتخاب نوت‌بوک اطلاع کسب کردن در مورد سری‌هایی که خود کمپانی تولید نوت‌بوک بر طبق آنها نوت‌بوک‌ها را دسته بندی کرده است می‌باشد.

 

برای مشاهده بقیه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

گیگابایت جدیدترین اولترابوک خود را معرفی کرد

گیگابایت جدیدترین اولترابوک خود را معرفی کرد

 

شرکت گیگابایت همراه با عرضه ویندوز ۸، در حال تولید و عرضه محصولات مبتنی بر این سیستم عامل است.


خبریاب ایتلاگ گزارش داده است:

این شرکت اخیراً جدیدترین اولترابوک خود را با نام U۲۱۴۲ تولید کرده است.
این محصول دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با کیفیت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ است که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را خواهد داشت.

علاوه بر این، قابلیت چرخش این صفحه نمایش لمسی در راستای محور عمودی و قرار گرفتن آن روی صفحه کلید باعث می‌شود تا بتوان از این محصول به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

این محصول دو کاره از یک پردازنده Intel Core i۳/i۵ ULV بهره می‌برد و تا ۱۶ گیگابایت فضای حافظه موقت (رم) خواهد داشت.

برای ذخیره سازی اطالاعاتان یک هارد دیسک ۱ ترابایتی در نظر گرفته شده است که توسط یک درایو حالت جامد (SSD) ۲۵۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌شود.

مضاف بر این، U۲۱۴۲ مجهز به فناوری‌های WiFi، بلوتوث ۴.۰، شبکه اینترنت ۳G، درگاه های USB ۳.۰ و HDMI خواهد بود.





تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

Galaxy S4 معرفی نمی شود.منتظر Galaxy S5 باشید

سامسونگ در صفحه ی رسمی فیسبوک خود چندی پیش به هوادارن خود اعلام کرد که منتظر گلگسی اس چهار قبل از ماه می و همچنین در نمایشگاه CES نباشید.در این متن سامسونگ تاکید کرده است که کهکشان چهارم تا ماه می ۲۰۱۳ معرفی نمیشود.این شرکت دقیقا پاسخ مستقیمی که زمان عرضه گلگسی اس ۴ را مشخص کند را نداده است و تنها طرفداران این برند می توانند در ماه می منتظر باشند تا شاید S4 معرفی شود.شاید هم دیر از آن.البته با توجه به فروش فوق العاده ی گلگسی اس ۳ و رکورد شکنی این اسمارت فون فوق العاده،به نظر نمی آید که سامسونگ علاقه ی زیادی برای عرضه ی کهکشان بعدی خود باشد و اس ۳ همچنان پرفروش ترین گوشی تاریخ است.به هر حال ماه می و یا ژوئن زمان بندی مناسبی برای معرفی این گوشی می باشد.

بحث دیگری که پیش می آِید نام گذاری این کهکشان است.زیرا کره ای ها عدد چهار را شوم می دانند و احتمال آن که گلگسی اس ۴ را ببنیم کم  است و باید منتظر نامی دیگر برای آن باشیم.شاید گلگسی اس ۵ که دور از انتظار هم نمی باشد.نظر شما چیست؟آیا سامسونگ گلگسی ۵ را معرفی خواهد کرد؟





تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:Galaxy s5 , Galaxy s4,
ارسال توسط سعید مهدوی

 

راهنمای خرید گوشی های اندرویدی

 

 

 

در ابتدا بیایید نگاهی به نیاز خودمان بیاندازیم.از تلفن همراه خود چه می خواهیم؟اگر از قشر دانشجو و محصل هستید،به طور حتم باید دنبال یک اسمارت فون قدرتمند بروید.اگر بیشتر در سفر هستید یا علاقه به عکاسی دارید،بهتر است به دوربین گوشی بیشتر توجه کنید و اگر هم علاقه ی فراوان به وب گردی و تماشای ویدئو دارید،اینجا صفحه نمایش بزرگ به کار شما می آید.اما مسئله به اینجا ختم می شود؟خیر.در کنار تمامی آیتم های ذکر شده برند هم مهم است که چه گوشی با کدام برند مناسب تر و به صرف تر است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

Ultrabook دختر بد شانس اینتل

 

ultrabook

 

 

بعید است این روزها نام Ultrabook به گوش شما نخورده باشد. اکثر ما میدانیم اولترا بوک ها یک نسل از لپ تاپ ها هستند. از خصوصیات قابل ذکر آنها می توان به این موارد اشاره داشت که آنها باریک، سبک وزن، با مصرف برق کمتر و معمولاً قیمت کمتر از 1000 دلار و …

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:دختر بد شانس اینتل,
ارسال توسط سعید مهدوی

ویندوز خود را حتما به روز کنید !

 

شاید در گذشته دور مثل ویندوز 98 و me هیچ کس آن قدرها به آپدیت بودن سیستم عاملش توجه نداشت، هر چند همین امر خودش بزرگترین راه نفوذ اکثر افراد سودجو در آن دوره بود. بعد ها با تلاش مایکروسافت و دادن چهره و فرایند متفاوت به آپدیت ویندوز رفته رفته این امر  در بین کاربران جا باز کرد و شاید امروزه عده ای به آن اعتیاد دارند و بیهوده برخی بسته های آپدیت غیر ضروری را نیز نصب می کنند. اما مایکروسافت ضمن گسترش این فرهنگ یک استفاده دیگر نیز از آپدیت ها برد و آن افزودن یک نوع مجوز استفاده از نرم افزارهایش بود. به این ترتیب که اگر مجوز استفاده وجود نداشته باشد آپدیتی در کار نخواهد بود.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:اپدیت ویندوز,بروز کردن ویندوز,
ارسال توسط سعید مهدوی

شوالیه از راه رسیده گیگابایت

 

با عرضه شدن سری ۷۰۰۰ کارت‌های گرافیکی شرکت AMD، جایگاه برتر کارت‌های گرافیکی از GTX ۵۸۰ انویدیا گرفته شد و دیگر این کارت قدرتمند ترین کارت گرافیکی دنیا نیست.

 

کارت گرافیکی ۷۹۷۰ به طور قابل ملاحظه‌ای از GTX ۵۸۰ سریع‌تر است و و با کارایی در حدود ۲۰% بیشتر نسبت به آن، در حال حاضر قدرتمندترین کارت گرافیکی است که دارای تنها یک پردازنده گرافیکی است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط سعید مهدوی

حذف 50 میلیون لینک از جست‌وجوگر گوگل به علت نقض کپی‌رایت
 

حذف 50 میلیون لینک از جست‌وجوگر گوگل به علت نقض کپی‌رایت

 

گوگل در سال ۲۰۱۲ مجبور به حذف ۵۰ میلیون لینک از جستجوگر خود به علت نقض کپی‌رایت و نگرانی از تبعات حقوقی این مسأله شد.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی