NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

بهترین بازی های سال از نظر VGA 10

امسال هم مثل هر سال مراسم Spike Video Games Awards با قدرت و شکوه خود برگزار شد که طی این مراسم که برای انتخاب بهترین بازی های سال در سبکهای مختلف و بهترین بازی سال از نظر منتقدین برگزار شد بهترین بازی ها انتخاب شدند. این مراسم در شهر کالور سیتی در ایالت کالیفرنیا با مجریگری بازیگر معروف و پر آوازه هالیوود ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) برگزار شد که طی این مراسم از افراد دیگری همچون جسیکا آلبا بازیگر سینما هالیوود و چندین خواننده مانند گروه لینکین پارک (Linkin Park) خواننده اهنگ تیتراژ پایانی بازی مدال افتخار و دیگر بازیگران و… اجرا دارند که برای هرچه بهتر شدن این برنامه استفاده شده بود .



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

طبق خبر منتشر شده از سوی China times ،گوگل در گام بعدی در حال کار بر روی کروم بوک تاچ بوده و به احتمال زیاد تا پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.این نشریه چینی همچنین اعلام کرد که به احتمال زیاد گوگل ۲۰ میلیون کروم بوک تاچ خود را که در برنامه کاری خود دارد  Compal Electronics تایوانی تولید خواهد کرد.البته کروم بوک تاچ طراحی شده علاوه بر اینکه سیستم عامل کروم را به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود دارد ممکن است اندروئید را نیز اجرا کند.





تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

لباس فضایی جدید ناسا که در چند ثانیه پوشیده می شود

Z 1 : لباس فضایی جدید ناسا که در چند ثانیه پوشیده می شود

چنانچه با لباسی که روی زمین بر تن می کنید، وارد فضای بین سیاره ای شوید علاوه بر مشکل تنفس، مشکلات فراوانی مثل سوختن پوست به خاطر تشعشعات مضر، ورم پوست و غشاهای زیرین، و موارد دیگر که گاه برگشت پذیر و بدون درد و گاه غیر قابل برگشت هستند در ۱۰ ثانیه (کمتر یا بیشتر) بروز می کنند. نبود اکسیژن به سرعت شما را دچار بیهوشی می کند و احتمالاً در یکی دو دقیقه، خواهید مرد. (خیلی از محدودیت های دیگر هم هنوز شناخته شده نیستند.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

شاید شما هم از آن افرادی باشید که برای کار و حرفه خودتان نیاز به مدل سازی و ساخت سه بعدی دارید. بنابراین در صورت نیاز به خرید یک پرینتر سه بعدی، با مدل های مختلفی در بازار جهانی روبرو خواهید شد که تنوع آنها شما را گیج خواهد کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط سعید مهدوی

 

بیشترین عبارات جستجو شده در گوگل در سال ۲۰۱۲

 

سال ۲۰۱۲ به پایان رسید و نه خبری از نابودی دنیا شد،ونه عصر یخبندان.اما پر از اتفاقات و لحظات بزرگ بود.از رویدادهای ورزشی گرفته تا تاریخی.پس بیایید نگاهی به آمار جستجو در این سال که توسط گوگل منتظر شده است،بیاندازیم.طبق آماری که گوگل منتشر کرده است،بیش ۱٫۲ تریلیون جستجو در این سال انجام گرفته و ۱۴۶ زبان مختلف در گوگل جستجو شده است.اما نکته ی جالبی که وجود دارد،این است که اسمی از کشور ما در این ۱۴۶ کشور به میان نیامده و خبری از جستجوهای ایران نیست.در ادامه بیشترین عبارت جستجو شده را با هم میبینیم.



ادامه مطلب...

ارسال توسط سعید مهدوی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد